فایل ورد (word) پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل ورد (word) پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی دارای 18 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل ورد (word) پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی، در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

این فایل در زمینه "طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
صنعت جهانی صنعتی است که در آن جایگاه های استراتژیک رقبا در بازارهای عمده جغرافیای یا ملی اساسا" تحت تاثیر جایگاه جهانی آن قرار می گیرد.
یک شرکت جهانی شرکتی است که در بیش از یک کشور فعالیت می کند و در زمینه های تحقیق وتوسعه ،تولید، تدارکات، بازاریابی وامور مالی هم ازنظر هزینه هم از نظر شهرت و اعتبار به مزایایی دست می یازد که رقبای او که فعالیت های آن ها محلی است از آن محروم اند.

فایل ورد (word) پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی
فهرست مطالب:
مقدمه
تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل
چالشها
عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی
مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی
بازار انتخابی و نحوه ورود به آن
معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:
نحوه ورود به بازار خارجی
صادرات غیر مستقیم
صادرات مستقیم
صدور مجوز
مشارکت
سرمایه گذاری مستقیم
فرآیند جهانی شدن
خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش
مشکلات خاص قیمت گذاری
مکان ( کانالهای توزیع)
سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی



لینک کمکی