فایل ورد (word) پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل ورد (word) پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان دارای 25 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل ورد (word) پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان با عنوان هماهنگی ، در حجم 25 اسلاید.

کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان از جمله ی مهمترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان "هماهنگی" می باشد که می توان از آن به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و مدیریت عمومی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد.

بخشی از متن:
با طراحی واحدهای سازمانی و تعیین اداره ها و بخشهای داخلی، کارهای سازمان میان واحدهای اصلی تقسیم می شود و امکان استاندارد کردن کارها و تخصصی کردن فعالیت کارکنان فراهم می گردد؛ ولی موفقیت سازمان در تحقق اهدافش، مستلزم هماهنگ ساختن فعالیتهای مذکور است. در واقع بدون هماهنگی احتمال بروز تأخیر و اتلاف وقت در انجام فعالیتها، پروژه ها و برنامه ها افزایش می یابد و ممکن است سازمان با عجز و ناکامی مواجه شود.

فایل ورد (word) پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف هماهنگی
تفکیک
ترکیب
سازو کارهای ایجاد هماهنگی و نحوه استفاده از آنها
اصول ایجاد هماهنگی
عوامل تعیین کننده حیطه نظارت
ویژگیهای شخصی
عوامل شغلی
متغیرهای محیطی
هماهنگی و فن آوری
انواع وابستگی به فن آوری
وابستگی مجموعه ای
وابستگی ترتیبی
وابستگی طرفینی
سازو کارهای ایجاد هماهنگی
هماهنگی برنامه ریزی نشده و غیر رسمی
هماهنگی برنامه ریزی شده و رسمی
هماهنگی به وسیله افراد
هماهنگی به وسیله گروهها
مقایسه ویژگیهای برخی از سبکهای هماهنگی و سازماندهی
عوامل تعیین کننده سبک سازمانی



لینک کمکی