فایل ورد (word) تحقیق بهره وری و افزایش کارایی کارکنان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) تحقیق بهره وری و افزایش کارایی کارکنان دارای 88 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) تحقیق بهره وری و افزایش کارایی کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تحقیق بهره وری و افزایش کارایی کارکنان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) تحقیق بهره وری و افزایش کارایی کارکنان :

توضیحات:
فایل ورد (word) تحقیق بهره وری و افزایش کارایی کارکنان، در قالب فایل Word و در 80 صفحه.

بخشی از متن:
تلاش برای بهبود و استفاده مؤثر و كارآمد از منابع گوناگون همچون نیروی كار، سرمایه، مواد، انرژی و اطلاعات، هدف تمامی مدیران سازمانهای اقتصادی و واحدهای تولیدی صنعتی و مؤسسات خدماتی است. وجود ساختار سازمانی مناسب، روشهای اجرائی كارامد، تجهیزات و ابزار كار سالم، فضای كار متعادل و از همه مهمتر نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی هستند كه برای نیل به بهر ه وری مطلوب باید موردتوجه مدیران قرار گیرد .

فایل ورد (word) تحقیق بهره وری و افزایش کارایی کارکنان
فهرست مطالب:
مروری بر مطالعات پیشین
بخش اول
كارائی
اثربخشی
بهره‌وری
به كارگیری بهره‌وری در سازمان
موانع بهره‌وری در نظام اداری
1- ضعف مدیریت
2- نیروی انسانی غیرمتخصص
3- عدم وجود سیستم ارزشیابی مناسب كاركنان
4- عدم وجود انگیزه كاری در كاركنان
5- حاكم بودن روحیه منفعت طلبی فردی
6- كم‌كاری
7- «رانت»های مختلف
8- مشغله زیاد كاری مدیران
9- روش‌های انجام كار
عوامل موثر در بهره‌وری
الف: عوامل برون سازمانی
1- عوامل فرهنگی
2- عوامل اقتصادی
3- عوامل اجتماعی
ب- عوامل درون سازمانی
1-نیروی انسانی
2- فضای سازمان
3- حقوق و دستمزد
4- آموزش كاركنان
5- تكنولوژی
6- تشویق و پاداش
7- فرهنگ سازمان
8- كیفیت زندگی كاری
9- سبك و روش مدیریت
بهره‌وری و مدیریت دولتی نوین
بخش دوم:
انگیزش
عوامل موثر بر ایجاد انگیزه
تئوری انگیزشی هرزبرگ
کاوش جهانی برای یافتن انگیزه
بخش سوم:
مشاركت و خلاقیت در كاركنان
نقش مدیریت در ایجاد نوآوری کارکنان
توانایی ارتقای دائم
مطرح سازید و ارتباط ایجاد کنید
• حرف‌های تشویق‌آمیز و انگیزه‌دهنده
• پول
• آنچه باید مدیران بدانند و بخوانند
استرس و کارایی کارکنان
استرس
علل استرس
الف) شاخصه های عوامل فیزیکی
ب) صدای هنجار
ج) شاخصه های عومل کاری
د)نبود حمایت گروهی
ه)عوامل فردی
توصیه هایی برای کاهش استرس
1- یاد بگیرید که برنامه ریزی کنید
2-محدودیت ها و ضعف های خود را بشناسید و آنها را قبول کنید
3-یاد بگیرید که در زندگی بازی ، تفریح و سرگرمی داشته باشید
4- شخص مثبتی باشید
5-یاد بگیرید که گذشت داشته باشید و دیگران و عقاید آنها را تحمل کنید
6- از رقابت ها و چشم و هم چشمی های بیجا و غیر ضروری پرهیز کنید.
7- یاد بگیرید که روش شما برای استراحت و آرامش ،منظم و عاری از داوری های آرام بخش و مسکن باشد
8- مشکلات و مسائل خود را در درون خود نگه ندارید
9- تفکر خود را عوض کنید
نتیجه گیری
منابع



لینک کمکی