فایل ورد (word) پروژه ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) پروژه ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن دارای 79 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) پروژه ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) پروژه ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) پروژه ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن :

توضیحات:
پایان نامه رشته مدیریت با موضوع ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن (BSC)، در قالب فایل word و در حجم 79 صفحه.

بخشی از متن:
یکی از چالش‌های مدیران ارشد در سراسر جهان، نحوه اجرا و پیاده سازی استراتژی در سازمان متبوعشان می‌باشد؛ و هر یک از مدیران تلاش می‌کنند با توجه به موقعیت سازمان، روش‌های کارا و اثربخش را جهت رسیدن به چشم انداز مورد نظر، به کار گیرند. با وجود اینکه روش‌های مختلفی، جهت پیاده سازی استراتژی وجود دارد، رسیدن به پاسخ سوال‌هایی از قبیل: چه روشی برای پیاده سازی استراتژی انتخاب گردد؟ و اینکه آیا روش انتخاب شده اثر بخش خواهد بود؟ از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.
مدل ارزیابی متوازن تکنیکی جهت تبدیل استراتژی به عمل می‌باشد. كارت امتیازی متوازن، شاخص‌های مالی سنتی را حفظ می‌کند، اما شاخص‌های مالی به تنهایی ناكافی هستند، كارت امتیازی متوازن، شاخص‌های مالی از عملكرد گذشته را با شاخص‌هایی از تعیین کننده‌های عملكرد آینده تكمیل می‌کند. اهداف و شاخص‌های كارت امتیازی از استراتژی و چشم انداز سازمان تعیین شده‌اند. این اهداف و شاخص‌ها به عملكرد سازمان در چهار منظر می‌نگرند: مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی، و رشد و یادگیری.كارت امتیازی متوازن علاوه بر این که یک ابزار سنجش عملکرد می‌باشد مدلی برای عملیاتی کردن استراتژی و تبدیل برنامه‌های عملیاتی و کنترل و پیشرفت آن در جهت تحقق استراتژی می‌باشد؛ و از آن‌جا که ارزیابی عملکرد مناسب‌ترین ابزار برای هر سازمان جهت اطمینان از صحیح بودن گام‌هایش به سوی اهداف بلند مدت و استراتژیک می‌باشد، این مدل می‌تواند به سازمان‌ها در جهت پیاده سازی استراتژی و اطمینان از اجرای بدون انحراف آن کمک شایانی نماید.بیمه ایران نیز، در جهت نیل به اهداف عالی خویش و رسیدن نیاز به پیاده سازی دقیق استراتژی دارد و به همین جهت نیاز به یک مدل جهت پیاده سازی استراتژی خویش دارد و به این علت که سازمان بیمه از لحاظ مأموریت، ، هدفش تنها جنبه اقتصادی صرف نمی‌باشد لذا با در نظر گرفتن موارد فوق سازمان بیمه چاره‌ای جز این ندارد که برای تحقق الزامات و موارد ذکر شده فوق، مدلی را پیاده سازی نماید که متناسب با ساختار، مأموریت، اهداف و چشم‌انداز آن باشد. پیاده سازی کارت امتیازی متوازن همراه با توسعه می‌تواند به سازمان بیمه کمک نماید تا هم استراتژی‌های خود را عملیاتی نموده، عملکرد مجموعه خود را جهت حصول اطمینان از کاهش انحراف در مسیر ارزیابی نماید و هم در رسیدن به نتایج مورد خواست خود توازن ایجاد نماید. به همین منظور در این تحقیق، پیاده سازی و عملیاتی نمودن استراتژی‌های بیمه ایران با استفاده از کارت ارزیابی متوازن (شاخص های چهارگانه مدل BSC ) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فایل ورد (word) پروژه ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
تعریف مسئله و بیان موضوع تحقیق
تعاریف کلیدی
ضرورت انجام تحقیق
سوالات تحقیق
فرضیات تحقیق
اهداف اساسی از انجام تحقیق
نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق
جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق
روش تحقیق
روش و ابزار گردآوری اطلاعات
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
فصل دوم : ادبیات تحقیق
ارزیابی عملکرد
تعاریف
دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد
تاریخچه ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد در ایران
ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد
ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کار آمد
مدل های ارزیابی عملکرد
مدل های اندازه گیری عملکرد
مدل سینک و تاتل
ماتریس عملکرد
هرم عملکرد
تحلیل ذی نفعان
چارچوب مدوری و استیپل
الگوی فیشر برای ارزیابی عملکرد
کارت امتیازی متوازن
مدل تعالی سازمانی اروپا
مدل دمینگ
مدل مالکولم بالدریج
مدل تعالی در کسب وکار
بررسی سیستم ارزیابی عملکرد وانتخاب مناسب ترین سیستم
دلایل انتخاب کارت امتیازی متوازن
معرفی مدل کارت امتیازی متوازن
روش امتیازی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد
منظرهای روش امتیازی متوازن
منظر مالی
منظر مشتری
منظر فرایندهای داخلی کسب و کار
منظر یادگیری و رشد
روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد
چرا استراتژی ها در عمل پیاده نمی شوند؟
مانع مربوط به عدم انتقال استراتژی
مانع مربوط به عدم هم سویی کارکنان با استراتژی
مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد
مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم
بر طرف کردن موانع اجرای استراتژی به کمک روش ارزیابی متوازن
بر طرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی
برطرف کردن مانع مربوط به عدم هم سویی کارکنان
بر طرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم
برطرف کردن مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد
توازن در ارزیابی متوازن
توازن بین سنجه های مالی و غیر مالی
توازن بین ذی نفعان داخلی و خارجی
توازن بین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
توازن بین شاخص های هادی و توابع عملکرد
نقشه استراتژی
وجوه نقشه استراتژی
سیستم جامع مدیریتی کارت امتیازی متوازن
سیستم جامع مدیریت کارت امتیازی متوازن برای متصل ساختن استراتژی به عملیات
مرحله نخست : تنظیم استراتژی
مرحله دوم :برنامه ریزی استراتژیک
مرحله سوم : هم سویی سازمان با استراتژی
مرحله چهارم: برنامه ریزی عملیات
مرحله پنجم: کنترل،نظارت و یادگیری
مرحله ششم : سنجش و ساز گار کردن استراتژی
سنگ بنای موفقیت
حمایت مدیریت ارشد
مدیریت پروژه
فصل سوم: روش تحقیق
بیان مسئله و هدف پژوهش
تاریخچه بیمه ایران
وظایف و اختیارات
جمعیت آماری
شیوه نمونه گیری
روش محاسبه حجم نمونه
محاسبات مربوط به پژوهش
فرضیه ها
آزمون فرض وجه مالی
آزمون فرض وجه مشتری
آزمون فرض وجه فرایندهای داخلی
آزمون فرض وجه رشد ویادگیری
نتایج آزمون مربوط به چهار وجه کارت امتیازی متوازن
نتایج پس از فرضیه ها
ویژگی های فردی و اجتماعی نمونه
جنسیت افراد جامعه
سطح تحصیلات
میزان سن
سابقه کاری
فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
برنامه پیاده سازی اهداف استراتژیک
پیشنهادات
پیشنهادات کاربردی
نتیجه گیری
منابع



لینک کمکی