فایل ورد (word) ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی :
در این مقاله به ارائه مفاهیم بنیادی در بازاریابی بین المللی پرداخته شده است. این مقاله بررسی می کند که چطور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی ظاهر شده و در راه جریان تاریخ اخلاقیات پیشرفت کرده است و بحثی را ارائه می کند که نقش و ارزش یک رویکرد اخلاقی را به سوی بازاریابی در یک مکان بازار جهانی احاطه کرده است. در اصل در زمینه اخلاقیات، مقاله بحث می کند که بازاریابان باید به طور خلاقی چالشهای پیچیده مکان بازار بین المللی را با تجدید نظر کردن در رویکرد آنها نسبت به اخلاقیات بازاریابی در بر گیرند. (2005. 481-493 Carrigan & et al)
همچنین در راستای اخلاقیات یکی از اهداف مقاله ارائه یک مرور انتقادی از مطالعه فرهنگ است که در بازاریابی بین المللی جریان دارد و همچنین پیشنهادهایی برای توسعه و پیشرفت آینده را ارائه می نماید. (2008 .215-229 Yaprak)
از دیگر مفاهیم اساسی که در این مقاله به آن اشاره شده است بازاریابی الکترونیکی و نقش اینترنت در فعالیتهای بازاریابی بین المللی میباشد که به عنوان یک حوزه مهم برای بازاریابان در نتیج توسعه بازارهای جهانی روی خط[1] پدیدار شده است و این موضوع خاص یک کوششی در جهت تشویق، نمایش در ویترینها و راهنمائی نمودن تحقیق در حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی میباشد.
فایل ورد (word) ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی
فهرست مطالب
چکیده2
واژگان کلیدی :2
مقدمه :2
تاریخچه مطالعاتی (تحقیقات پیشین)3
سوالات تحقیق5
بیان مسئله5
مطالعه فرهنگ در بازاریابی بین المللی6
نقش فرهنگ در بازاریابی و کسب و کار بین المللی7
مفهوم سازی پیشتری از فرهنگ و اخلاقیات در بازاریابی بین المللی7
مفهوم سازی اخیر از فرهنگ در بازاریابی بین المللی9
اینترنت : مبدأ و رشد11
یک نظر کلی از چارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی13
عوامل فرهنگی در سطح شرکت14
دستیابی به فناوری های اطلاعات14
بنیاد تاریخی استانداردسازی استراتژی بازاریابی بین المللی14
نتیجه گیری16
منابع18