فایل ورد (word) تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده فایل ورد (word) تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده ، در قالب فایل Word و در حجم 8 صفحه، بهمراه فایل pdf مقاله انگلیسی مرجع مربوط به سال 2015.


عنوان اصلی مقاله:

The Influence of The Integrated Marketing Communication on The Consumer Buying Behaviour

سال چاپ: 2015
محل انتشار (دانلود شده از Elsevier) :

Procedia Economics and Finance 23 ( 2015 ) 1446 – 1450



بخشی از متن ترجمه:
هدف این مقاله تاکید بر تاثیر ارتباطات جامع بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان با استفاده از پژوهش های مستند می باشد. روش تحقیق مراحل زیر را در بر می گیرد: 1) تبیین اهداف اصلی تحقیق، یعنی آ) بررسی ارتباط بین ارتباطات جامع بازاریابی و رفتار مصرف کننده؛ب) تعیین فاکتورهای تاثیرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان از طریق ارتباطات جامع بازاریابی.2) معرفی ابزار به کار رفته برای جمع آوری، پردازش و تحلیل یافته های به دست آمده از تحقیقات که از این قرار می باشند: آ) تعدادی از مقالات علمی منتشر شده در پایگاه های داده ی معروف گزینش و بررسی شدند؛ ب) عناوین کتاب های چاپ شده در حوزه ی مورد نظر مورد بررسی قرار گرفتند؛ ج) مواردی که در رسیدن به اهداف تحقیقاتی فوق لذکر دخیل بودند شناسایی شدند. 3) تفسیر نتایج نظری به دست آمده که در برآورده سازی اهداف اصلی تحقیق نقش دارند.



لینک کمکی