فایل ورد (word) مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده دارای 40 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده :

توضیحات:

فایل ورد (word) مقاله ترجمه شده بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتار مصرف کننده، در قالب فایل word و در حجم 35 صفحه، بصورت کاملا ویرایش شده، همراه با اصل مقاله انگلیسی مربوط به سال 2015.


عنوان انگلیسی مقاله:

Self-concept clarity: Exploring its role in consumer behavior

سال چاپ: 2015
محل چاپ (دریافت شده از Elsevier):

Journal of Economic Psychology 46 (2015) 98–110


بخشی از متن ترجمه:

پژوهش ما نقش SCC در رفتارهای مصرف کنند منتخب را مورد بررسی قرار میدهد. نظرخواهی از 301 مصرفکننده اثبات کرد کهSCC درمورد رضایت کلی مصرف‌کننده از زندگی نقش دارد و فقدان آن به رفتارهای مصرف‌کننده نظیر تحت تأثیرات متقابل اشخاص قرارگرفتن، پول‌پرستی، شک‌کردن پس از خرید، خرید برای گریز از واقعیت و استفاده از محصولات به‌عنوان پشت‌گرمی هویتی، منجر می‌شود. مجموع نتایج اخیر نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگانی که وضوح خودانگاری‌شان پایین است و بخاطر ویژگی‌هایش با خود سردرگمی و نگرانی حاصل از آن لطمه می‌بینند از بازار به‌عنوان تدبیری جهت غلبه بر آن‌ها، استفاده می‌کنند. این نتایج حاکی از این هستند که مفهوم سودمندی، درک ما را درخصوص رفتارهای خاص و مهم مصرف‌کننده وسعت می‌بخشد.



لینک کمکی