فایل ورد (word) خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده فایل ورد (word) خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی، در قالب فایل word و در حجم 23 صفحه، همراه با فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.


عنوان انگلیسی مقاله:

Consumer outrage: Emotional reactions to unethical corporate behavior


سال چاپ: 2012

محل انتشار:

Journal of Business Research 65 (2012) 1364–1373


بخشی از متن ترجمه:

هدایت سازمانی غیر اخلاقی غالباً منجر به اعتراض عمومی میشود،که متعاقب آن رفتارهای زیان آور مصرف کننده راه می افتد، از جمله تحریمات مصرف کننده. با این حال، مطالعات اندکی اثرات رفتارهای سازمانی غیر اخلاقی بر روی احساسات مصرف کننده را بررسی کرده است. برای پرداختن به این شکاف، این مقاله مدلی از اعتراض مصرف کننده را توسعه و تاکید میکند. تجزیه و تحلیل ها نشان میدهند که اعتراض مصرف کنندگان یک احساس مرکب است که شامل تجارب عاطفی و شناختی میشود.علاوه بر این ، نتایج نشان میدهد که اعتراضات مصرف کنندگان یک محرک بزرگ از رفتارهای تحریم کننده است که جنسیت بر پیش بینی های مدل اعتراض اثر میگذارد. مقاله مفاهیمی برای مدیریت و پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر فراهم میکند.




لینک کمکی